Ataque a la normalización llinguística en Cabu Peñes

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana denuncia les maniobres de Foro y PP p'acabar con servicios de la mancomunidá de Carreño y Gozón, ente ellos la Oficina de Política Llingüística.

Nos últimos díes veníen conociéndose les intenciones del PP de reducir o, directamente, anular les aportaciones al mantenimientu de los servicios de la mancomunidá del Cabu Peñes, qu'axunta los conceyos de Gozón y Carreño. A esta esperpéntica situación apúntase agora Foro, faciendo siguidismu de les  postures del PP lluanquín que tienen como finalidá básica la desapaición del ente supraconceyil.

Los motivos a los qu'acuden dambes formaciones pa xustificar el so comportamientu son de tipu económicu y d'incapacidá pa facer les aportaciones a la mancomunidá. Y ye equí onde toa esta situación toma carácter surrealista porque, no que se refier a la Oficina de Política Llingüística, ta financiada con cargu a la Dirección Xeneral de Política Llingüística de la Conseyería d'Educación, Cultura y Deporte; colo que nun supón carga económica pa los citaos conceyos.

Polo tanto, pidimos una rectificación inmediata d'estes maniobres per parte d'estos grupos políticos que nun puen esconder otro qu'intereses rancios y contrarios al exerciciu de polítiques de valoración y normalización del patrimoniu llingüísticu de los sos conceyos.