Topu Fartón 2013

 

Como yá sabéis, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana forma parte del Llar Solidariu xunto con SOS Racismu Asturies y Xega. El Llar Solidariu ye un espaciu abiertu tol mundu, plural, democráticu y autogestionáu dende'l que defendemos valores de igualdá, de solidaridá, de llibertá, de xusticia y de paz, que son tresversales a les nuestres organizaciones.

Pues bien, como cada añu (y van 30) los colectivos citaos montamos a lo llargo de toles Fiestes de San Mateo, n'Uviéu, el yá míticu chiringuitu El Topu Fartón. Prestábanos recordar la importancia que tien la presencia de la XDLA nuna de las fiestes asturianes que más xente atropa como exerciciu de visibilidá y normalización. Amás de los oxetivos de sensibilización social sobre la situación de la llingua asturiana y la necesidá d'algamar l'estatus d'oficialidá y unes polítiques normalizadores series que aseguren el fururu del idioma; El Topu Fartón tien tamién otra función, más prosaica si se quier, pero bien importante nestos tiempos pal desarollu de les campañes de les nuestres asociaciones. Tamos falando, evidentemente, de la financiación de munches actividaes y infraestructures que d'otra manera diba ser bien difícil mantener.

Por eso ye bien importante la participación de tol mundu. Esti añu les fiestes entamen el vienres 13  de setiembre y acaben el sábadu 21. El Topu Fartón va abrir dende'l viernes 13 (depués del pregón, sobre les 20.00 hores), hasta'l sábadu 21 sucediéndose seis turnos diarios.

 

 

Documentos: