#quelaponganelbalcón

bimenesbalcón

 

Esta tarde militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y miembros de la corporación de Bimenes colingaron una pancarta nel corredor de la casa conceyu de Bimenes. L’acción enmárcase dientro de la campaña “Conceyos pola Oficialidá” y trata de facer visible’l compromisu de los cargos públicos municipales d’Asturies cola reivindicación de la oficialidá del asturianu y del gallego-asturiano.

La pancarta va tar colgada esta selmana na fachada de la casa conceyu de Bimenes pero ensiguida va arrancar pa un recorríu pela xeografía asturiana, demostrando qu’esta llucha tien apoyos per tol pais. Hai yá unos cuantos conceyos que pidieron ser los siguientes d’esta manifestación.

La iniciativa “Conceyos pola Oficialidá“ entamáronla la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y l’equipu de gobiernu del Conceyu de Bimenes cola vista puesta na Fiesta de la Oficialidá, que’l 2 de xunetu d’esti añu celebra la so edición númberu venti. Nes primeres selmanes sumáronse a la declaración d’intenciones inicial más de 100 conceyales de cuasi la metá de los conceyos d’Asturies. Los últimos en declarar la so adhesión: dellos miembros de les corporaciones de Cuideiru y Ibias nel día d’ayeri.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y el Conceyu de Bimenes cuenten con llegar agora a tolos Conceyos pa entamar aína les conversaciones que de xuru van permitir la formulación d’acciones y posicionamientos políticos conxuntos. De ser asina los resultaos faríense públicos na Fiesta de la Oficialidá y llevaríense a la práctica enantes d’acabar la lexislatura.