Proyectu 2018

Proyectu 2018: avanzando hacia’l reconocimientu de la oficialidá

Pay
13

Nesta noticia puedes lleer la tribuna publicada en La Nueva España, na que la XDLA fala de la importancia del reconocimientu de la oficialidá del asturianu y de cómo llogralo cola reforma del Estatutu nel 2018.

Posted By xdla lleer más

Proyectu 2018: siguen los contactos pa la reforma del Estatutu.

Och
20

Ayeri axuntamos col Secretariu Xeneral de la FSA, Adrián Barbón, per primer vez depués de que nel so congresu declararen y aprobaren el compromisu de la formación de defender la oficialidá del asturianu.

Posted By xdla lleer más

LA XDLA celebra’l pasu dau pola FSA nel camín hacia la oficialidá

Och
04

El domingu foi un día de celebración pa los y les militantes socialistes qu’entienden que nun se pue defender una llingua ensin respetar los derechos de la xente que la fala: una propuesta de la militancia a favor de lluchar por una futura oficialidá de la llingua, defendida nes agrupaciones llocales, algamaba’l preste nel 32º congresu de la FSA-PSOE. La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana compartió la celebración y felicitó a los protagonistes d’esi alcuerdu. Entendemos l’allegría de sentir que’l to partíu por fin pue ser parte de la única solución aceptable pal conflictu llingüísticu d’Asturies: el reconocimientu de la oficialidá del asturianu y del gallego-asturianu

Posted By xdla lleer más

Vidiu Proyectu 2018

Set
30

Equí, vas poder ver el vidiu de la campaña Proyectu 2018, entamada pola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana.

Posted By xdla lleer más

Intervención de la XDLA na Comisión d'estudiu sobre'l réxime de protección y promoción del asturianu

Mayu
17

El portavoz de la XDLA, Carlos Pulgar, participó na Comisión d'Estudiu pa la Promoción y Protección del Asturianu na Xunta Xeneral.

Posted By xdla lleer más
Subscribe to RSS - Proyectu 2018